Kamis, 19 November 2015

5 Cara dinafikan Hentikan Berpeluh Sebelum Bermula

5 Cara dinafikan Hentikan Berpeluh Sebelum Bermula

Bagaimana untuk menghentikan berpeluh sebelum ia bermula, adalah yang benar-benar apa yang ingin anda lakukan? Jika jawapan anda adalah YA! Baca di bawah untuk seorang sahaja, mudah untuk melaksanakan penyelesaian yang telah membantu beribu-ribu orang lain dan boleh membantu anda juga. Berpeluh adalah satu proses semula jadi yang mana badan kita melawan lebih pemanasan, mengawal tahap cecair dan mengeluarkan bahan buangan. Walau bagaimanapun, proses semula jadi ini menjadi satu masalah yang memerlukan pertimbangan apabila terdapat kelainan yang.

Kelainan iaitu, apabila terdapat jumlah yang lebih besar peluh yang dihasilkan oleh badan daripada biasa atau diperlukan. Percaya atau tidak, terdapat satu istilah untuk peluh berlebihan (yang 3 peratus daripada penduduk menderita) dan istilah yang adalah suatu keadaan yang dikenali sebagai hiperhidrosis. Hiperhidrosis boleh memberi kesan kepada kehidupan biasa kami sehari-hari jika tidak dirawat dengan segera dan sempurna. Peluh berlebihan telah diketahui menimbulkan masalah sebenar yang lain, termasuk kompleks psikologi dan rasa rendah diri yang. Baca di bawah seperti yang kita berkongsi beberapa langkah mudah, untuk membantu anda untuk mengetuk keluar peluh berlebihan sebelum ia bermula. Tetapi pertama sekali kita akan mendedahkan kesan sampingan yang tidak diingini dan nasihat mengenai bila untuk mendapatkan doktor.

Kesan-kesan sampingan berpeluh

Walaupun peluh berlebihan adalah tidak diingini dan kesan sampingan yang boleh menjadi teruk. Terdapat satu kesan sampingan khususnya yang memusnahkan hidup ,. Ini salah satu pemusnah besar adalah bau badan. Yang berlaku apabila bakteria yang ada pada kulit bercampur dengan peluh, ini mengeluarkan bau yang tidak baik, bau bau ini telah disifatkan sebagai musky, ammonia, atau ada yang mengatakan ia berbau seperti cuka, tidak perlu untuk mengatakan ini jelas merupakan suatu halangan kepada kehidupan sosial yang sihat.

Menggantikan cecair badan

Satu lagi perkara penting untuk diperhatikan adalah bahawa apabila kita berpeluh kita kehilangan banyak cecair badan. Oleh itu ia adalah satu keperluan mutlak untuk terus menambahkan semula tahap cecair dalam badan kita melalui peningkatan pengambilan air, air kelapa dan jus buah-buahan segar. Orang yang berpeluh banyak juga harus mengelakkan minuman beralkohol dan kopi.

Dapatkan Bantuan Perubatan

Bila perlu mendapatkan bantuan perubatan? Walaupun tips di bawah biasanya memadai dalam pengurangan peluh, bagaimanapun, dalam beberapa kes melampau hiperhidrosis (peluh berlebihan), mendapatkan rawatan perubatan mungkin diperlukan. Satu kes yang teruk beberapa boleh termasuk tetapi tidak terhad kepada, kaki makan air (kaki berpeluh), gatal-gatal pangkal paha dan kawasan-kawasan lain yang dilindungi, jangkitan kulat, ruam dan kulit merah, dan yang paling penting, pitam panas. Dalam kes ini, bagaimana untuk berhenti berpeluh berlebihan adalah amat penting. Pada ketika ini, doktor biasanya menetapkan antiperspirants kekuatan klinikal. Bagi ramai yang menyelesaikan masalah itu tetapi jika tidak maka rawatan lain seperti Botox dan rawatan Ionospheres, hendaklah dianggap, untuk menamakan beberapa. Pematuhan ketat kepada langkah-langkah ini pasti menghasilkan keputusan yang baik untuk mengurangkan tahap peluh anda, kerana untuk menghentikan berpeluh sepenuhnya bukan satu pilihan.

5 Tips mudah:

Walaupun ia adalah mustahil untuk berhenti berpeluh sepenuhnya, terdapat beberapa langkah mudah yang boleh diambil kira untuk menghentikan terlalu berpeluh sebelum ia merosakkan hari anda.

1. Mengambil mandi secara tetap benar-benar membantu banyak.

2. Memohon antiperspirants dua kali - sekali pada waktu pagi dan sekali pada waktu petang adalah satu lagi strategi yang hebat yang telah membantu beribu-ribu pesakit lain. Selain itu, ia adalah dinasihatkan untuk menggunakan yang baik, manis wangi, serbuk berduri haba sejak bantuan ini dalam mencegah peluh untuk sebahagian besar.

3. Memilih longgar, kapas lapang atau sutera pakaian juga boleh membantu, menentang untuk memadamkan ketat punggung anda, membuat saya berpeluh pakaian.

4. Elakkan makanan pedas.

5. Mengurangkan atau menghapuskan minuman beralkohol

Tidak ada ia, hanya beberapa penyelesaian yang mudah dan pilihan pakaian boleh pergi yang lama untuk menunjukkan kepada anda bagaimana untuk berhenti berpeluh berlebihan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar