Kamis, 19 November 2015

Avens - The Healing Sifat Herba yang Terbongkar

Avens - The Healing Sifat Herba yang Terbongkar

Walaupun avens adalah kaedah perubatan herba yang tidak diketahui umum, ia tidak kurang berharga daripada herba lain. Artikel ini berkaitan dengan sifat-sifat penyembuhan herba.

Tanamkan satu sudu herba daripada avens dengan segelas air dan rebus berwarna selama 5 minit. Selepas itu, meninggalkan berwarna untuk minuman hingga ke suhu adalah 30 darjah Celsius. Minum segelas 30 darjah Celsius panas merebus 3 kali sehari 2 jam sebelum makan. Jangan simpan berwarna dan setiap kali anda menggunakannya, anda perlu membuat apa-apa yang baru. Merebus ini boleh digunakan untuk merawat keradangan pelvis renal.
Tanamkan satu sudu herba daripada avens dengan segelas air mendidih. Mari minuman berwarna selama 5 minit dan minum segelas merebus 60 darjah Celsius-panas 3 kali sehari 2 jam sebelum makan. Berwarna yang boleh disediakan pada waktu pagi untuk sepanjang hari. Merebus mempunyai kualiti diuretik dan boleh digunakan untuk merawat keputihan.
Tanamkan satu sudu herba daripada avens dengan segelas air dan rebus berwarna selama 5 minit. Selepas itu, meninggalkan merebus untuk minuman pada suhu bilik sehingga masa ini ia telah menjadi sejuk. Minum 5 gelas berwarna dalam masa sehari. Pada waktu pagi dan pada tengah hari anda perlu minum 2 gelas, tetapi pada waktu malam - segelas merebus. Anda perlu minum berwarna jam sebelum makan dan setiap kali ia perlu segar. Jangan simpan merebus. Ia merupakan ubat yang baik untuk dinding urat sempit.
Daun Avens adalah ubat-ubat herba yang paling berkesan, diikuti dengan bunga dan tangkai bunga. Herba ini harus dikumpulkan pada zaman kemekaran mereka (pada akhir Mei dan awal bulan Jun) selepas matahari terbenam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar