Minggu, 22 November 2015

Minum Lebih, Mencapai Lebih

Minum Lebih, Mencapai Lebih

Adakah anda ingin tahu ramuan ajaib yang dikatakan dapat mencegah dan membantu untuk menetapkan segala-galanya dari pedih ulu hati ... artritis ... sakit belakang ... angina ... migrain ... kolitis ... asma .. . dan tekanan darah tinggi?

Nah, menurut Dr Fereydoon Batmanghelidj, MD, jawapan kepada soalan itu adalah air.

Ya, hanya air kosong.

Malah, dia mula untuk mencari kuasa ajaib air dalam keadaan suram beliau kurungan di penjara Evin di Teheran, Iran, apabila dia sebahagian besarnya oleh kemalangan, dapat memeriksa kira-kira 3,000 pesakit dan ikut nasib perubatan lebih daripada 600 kebanyakannya sesama banduan.

Semuanya bermula apabila dia melayan seorang pesakit dengan kesakitan ulser lewat malam dengan melayan dia dengan kira-kira satu pain air kerana tiada apa lagi yang ada pada masa itu.

Kesakitannya menjadi kurang teruk dan hilang sepenuhnya selepas hanya lapan minit.

Cukup luar biasa, bukan?

Kini lelaki ini adalah tidak pemalas. Dia mempunyai artikel yang ditulis mengenai beliau dalam New York Times ... telah ditemuramah oleh Anthony Robbins ... dan menurut Daily Telegraph di London "Dia berhujah untuk pendekatan baru saintifik yang bertukar perubatan klinikal di kepala."

Jadi apa yang kita perlu belajar daripada ini?

Nah, beberapa perkara.

Pertama sekali, saya fikir setiap orang daripada kita hendaklah merancang dalam masa-masa tertentu setiap hari untuk minum air (mungkin seperti dalam rehat anda) dan memastikan kita akan mendapat bahagian yang adil kami.

Lagipun, yang akan memastikan kami mengekalkan kesihatan kita dalam jangka masa panjang, bukan?

Dan kita tidak boleh menjadi produktif atau benar-benar memaksimumkan perniagaan kami tanpa aset kita yang paling penting - kesihatan kita.

Dan kedua, ia pergi untuk menunjukkan bahawa beberapa sumber yang paling berharga yang boleh menjadi hak di bawah hidung kita.

Dan mungkin, hanya mungkin Dr Batmanghelidj adalah betul apabila dia berkata ...

"Anda tidak sakit, anda dahaga Jangan merawat dahaga dengan ubat-ubatan.."

Dan sudah tentu, apabila ia datang untuk mengembangkan perniagaan anda ada banyak peluang yang hak di bawah hidung anda.

Ada pelanggan sedia ada anda boleh menjadi menulis atau menelefon sekarang yang boleh menjadi bernilai beribu-ribu-ribu dolar kepada anda.

Terdapat rakan kongsi usaha sama yang boleh menjadi rakan-rakan dan rakan-rakan yang anda boleh memanggil sekarang dan melakukan banyak dengan.

Dan mungkin pelanggan yang datang ke kedai runcit anda setiap hari, tetapi anda tidak mengumpul maklumat mereka dan saling berhubung dengan mereka.

Ingat, sesetengah orang mempunyai berharga bernilai beribu-ribu antik dolar duduk di ruang tamu mereka. Tetapi kerana mereka telah berjalan lalu ia banyak kali (dan tidak memahami nilai itu) mereka tidak melihat nilai sebenar yang dipegangnya.

Lebih baik pergi dan merebut segelas air sebelum saya terus bekerja

Tidak ada komentar:

Posting Komentar